تهدید دیپلمات های رژیم صهیونیستی به ایجاد اختلال در دیدار نتانیاهو و اوباما

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 277
باردید دیروز : 206
بازدید هفته : 737
بازدید ماه : 722
بازدید سال : 6122
بازدید کلی : 146431

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
نظرات
دیپلمات های رژیم صهیونیستی تهدید کردند اگر حقوق آنها افزایش نیابد با اعتصاب خود، دیدار چند روز آینده نخست وزیر این رژیم را با همتای آمریکایی اش مختل می کنند.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، دیپلمات های رژیم صهیونیستی تهدید کردند اگر حقوقشان افزایش نیابد دیدار چند روز آینده بنیامین نتانیاهو -- نخست وزیر این رژیم -- و باراک اوباما -- رئیس جمهور آمریکا – را مختل می کنند.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی مدتی است با وزارت دارایی بر سر حقوق و دستمزد دچار مناقشه شده است. نشست روز دوشنبه نتانیاهو و اوباما در کاخ سفید نخستین دیدار آنها در یک سال گذشته و به عبارت دقیق تر، نخستین دیدار آنها از زمان امضا شدن توافق هسته ای ایران در ماه ژوئن خواهد بود که میان این کشور و آمریکا و پنج قدرت دیگر جهان به دست آمد؛ اما رژیم صهیونیستی به شدت با آن مخالف بود.
 
اتحادیه کارکنان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه هشدار داد ممکن است از دیپلمات های داخل و خارج این رژیم بخواهد بدون اخطار قبلی اعتصاب کنند که در آن صورت برنامه دیدار هفته آینده نتانیاهو و اوباما مختل خواهد شد. این اتحادیه اعلام کرد انتظار دارد نتانیاهو که سمت وزیر امور خارجه را نیز بر عهده دارد، برای پاسخ دادن به خواسته ها فورا اقدام کند.
 
مناقشه بر سر پایین بودن حقوق و دستمزد میان دیپلمات های وزارت امور خارجه و وزارت دارایی رژیم صهیونیستی مدتهاست ادامه دارد. دیپلمات ها می گویند به توافق های قبلی عمل و بودجه های آنها تصویب نمی شود.
 
هانان گودر -- رئیس اتحادیه کارکنان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی -- روز پنجشنبه گفت: "دیپلمات ها در خصوص شرایط کاری در این وزارتخانه دیدگاه بسیار بدی دارند."


تعداد بازدید از این مطلب: 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود